Pages

Till one year~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Tuesday, July 26, 2011

Dusty

Assalamualaikum wbt...


Sudah seminggu tiada sebarang contengan disini. Kemalasan merajai jiwa raga. Owho! Menipu oke kalo saya cakap saya busy. Busy dengan shopping mungkin betul.


Jumaat lepas saya pergi sekali lagi di Kota Bharu. Banyak perkara dalam wishlist yang perlu dipenuhi. Kelcheff menggamit perhatian buat kali kedua. Saya dapat sepupu baru hari ni!~


Sabtu pulak, besday abah. Buat surprise party. lepas planning last minit dengan kakak. Kelakar jugak kot tengok abah macam merajuk seharian sebab kitorang xwish besday. haha.. syiookk~ 


Hari Ahad menyusul dengan BIG di Pantai Batu Burok. Details tentang perjalan kami sekelas telah saya coretkan disini. Rajinkan diri anda untuk melawat.. :-)




Tidak banyak yang mahu diceritakan. Mungkin dah banyak kot idea tercurah di entri Sc.Ed Gen: IX. haha. (alasan je nieyh)


Mungkin lain kali saya akan bercerita panjang.... ta ta.. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MaSa MeNGeJaR~