Pages

Till one year~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Saturday, January 7, 2012

Monolog diri

Tahun 2011 dah seminggu berlalu. Banyak sangat kenangan tahun lepas. Yang pahit, manis, masin, masam pahit.. Tahun 2012 nampaknya sedikit berbeza dari tahun lepas. tahun ni, takkan sama macam tahun lepas. 


Ada hubungan yang lama tiba-tiba terputus, mungkin yang baru akan datang, tapi entah bila.


Yang pasti, ia takkan sama seperti sebelumnya. Mungkin hati ni kuat nak terima, mungkin jugak sukar. Tapi yakin dengan janji Allah, tu petua nak tenangkan hati yang gelisah. 


Tiba-tiba hati yang selalu terisi, kosong. Meninggalkan lompang disitu. Entah siapa pula yang bakal mengisi kekosongan. Terasa kekok dengan kelompangan itu. 


Mungkin lama-lama diri ini akan menerima dengan perlahan-lahan. Rupanya sangat sakit bermain dengan sesuatu yang tak pasti lagi milik kita. Fikir positif, Allah love me, so he want to give more. Yakin dengan janji Allah.


Kadangkala rasa hati ni tak kuat, tak semena-mena, mata bengkak... masuk habuk kut. hehe


I need that strength. I need to pretend that I am strong enough to face the reality. I need to show my smile rather than my tears.


I am strong, but sometimes I need to cry to top up my strength.


I'll wait for that time..
I'll wait for my Mr. Right..


Oh heart, please be strong for this time being...


Yakin dengan Allah..


Smile.. ^__^ ~

2 comments:

eiymnajmie said...

whatever it is, life need to move on..sgl cbrn, redah je..make fun of ur life and hav a blast!

fnatasha.hafizi said...

iyap..that's true.. just let it go..everything happen always have it own reason aite?
just smile.. a BIG smile..
^___________^ ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MaSa MeNGeJaR~