Pages

Till one year~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Saturday, May 19, 2012

Monolog exam


Awak, saya ada exam 2 hari lagi. Dah la exam Fizik. Saya tak start study pape pun lagi ni.. uhu.. saya buntu. Tensen pun hado. 


Asalnya Jumaat dengan Sabtu tu saya taknak balik umah. Tapi kebetulan mamabah dah datang Pasar Besut n beli burung puyuh nak wat nasik lemak puyuh, Beli ketam wat maggi ketam n sotong nak buat ketupat sotong, mananya saya tak tergoda. 


Dahla 2 minggu tak balik. Penasaran rasanya kalau dibiarkan rezeki yang datang bergolek dibiarkan hangus begitu sahaja. So saya balik! Dengan sehelai sepinggang. Charger fon pun tak wat balik. Tak pe, kat umah nanti pandai-pandai la nak study. Internet ade, so tak jadi masalah.


Sekali kat umah tenet problem, adeh..terasa nak hantuk kepala kat dinding. Takpa, jadi positif, maybe balik umah ni, dapat berkat tengok muka mamabah, tulun-tulun mama kan. Nanti study fizik semuanya masuk dengan laju ja.


Sabtu bajet nak balik pagi-pagi buta. Terover tido sampai pukul 8.30am. Adeh! 
Perancangan hancus.


Then, mama ajak p shopping baju raya.. Ohoi.. masa orang len dok pulun study aku still duk bershopping sakan~ Heaven camni, tak rasa stress langsung. Ha Ha. (gelak besar-besar kau..jgn exam hancus sudah..)


Lepas tu p transfer duit kat akaun BIMB Fiza..untuk book holiday akt P.Perhentian bulan 9 nanti. InsyaAllah kalau takde aral melintang bole join dengan gumbiraa..


Teet.. Laporan BIG tak siap lagi. Printer buat masalah. Haih


Macam-macam ujian la.. Teringat ayat 2:155


"Dan Kami pasti akan menguji kamu dengan sedikit ketakutan, kelaparan, kekurangan harta, jiwa dan buah-buahan. Dan sampaikanlah kabar gembira kepada orang-orang yang sabar,.."


Senyum! Jom Study!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MaSa MeNGeJaR~