Pages

Till one year~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Friday, November 16, 2012

Me on Facebook!

Saya still takreti lagi macam mana nak buat letak FbPage dekat belog..
So di sini dengan berbesar hatinya saya mengumumkan pageblog VerseOfLife dekat MukaBuku..
Klik [Sini] oke! ^_~

Saya buat ni ni nak memudahkan sesiapa yang nak new entri untuk blog ni. Bukan nak meraih populariti deh.. sebab saya tak fofular macam blogger-blogger femes tu. Sekadar untuk memudahkan saya interact dgn readers blog je.. (tu pun kalau ade la.. heee)

Blog picisan sahaja.. sekadar sedikit perkongsian dan pengisian bersama. Supaya hati-hati ini tidak kontang..

May Allah Bless ~

1 comment:

wisata bakti alam said...

kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MaSa MeNGeJaR~